Co powinno się wiedzieć o agencji PR Kraków?
Działania marketingowe winny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają środki finansowe na organizację i utrzymanie własnych oddziałów ds. marketingu, jednak niewielkie biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, na ogół korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.
Agencja marketingowa – grupa profesjonalistów pomoże Ci w promocji
Agencja marketingowa to grupa twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów świetnie orientujących się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, obwoluty czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo użyte na etapie projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, kalendarzy, billboardów czy folderów. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć atrakcyjne, unikalne artykuły na stronę www zamawiającego, jak również opracuje schemat komunikacji z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych, takich jak Instagram, Twitter lub Facebook.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, że to jedyny model współpracy. Praca agencji często polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w organizacji targów, spotkań z klientami czy sympozjów wymagających zazwyczaj skrupulatnego planowania, takie obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zżytego ze sobą i niezawodnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie imprezy integracyjnej czy też przygotowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które zapewniają dostęp do obszernego grona doświadczonych specjalistów. Pozwala to na przekazanie wszelkich czynności promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku marki.
Kontakt z firmą:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]