Strona główna » Promocja i reklama

Firmy oraz administratorzy stron internetowych, którzy chcą wyświetlać się na najlepszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy, którego nie polecamy, to podejmowanie działań samodzielnie. Nie mając wiedzy w tematyce SEO i nie monitorując regularnie informacji o zmianach w algorytmie Google, trudno działać poprawnie i – najważniejsze – efektywnie. […]

Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads to system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille). Formy reklamy Google Ads (Adwords) Kampania Google Ads, to forma marketingu w […]

Audyt za darmo Analiza w 2 minuty Omówienie z doradcą W audytorze sprawdzisz: Autorytet domeny i jej aktualną widoczność Poprawność indeksacji Strukturę treści i nagłówków Dopasowanie dla urządzeń mobilnych Szybkość ładowania Wykorzystanie danych strukturalnych Zaufali nam między innymi: Co to jest audyt SEO? Audyt SEO online to całkowicie bezpłatna analiza Twojej strony www pod kątem […]

Gazeta korporacyjna to znakomita forma komunikacji między pracownikami, ale też rodzaj reklamy. Zastanówmy się zatem, jakie materiały warto umieścić w takiej broszurce i dlaczego warto się na to zdecydować. Projekt gazety – w zakładach produkcyjnych i mniejszych firmach Gazeta korporacyjna może spełniać rozmaite role. Pierwszą z nich jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o […]

Wszechobecność internetu oraz łatwość użycia go w celu wyszukania potrzebnych usług i artykułów spowodowała, że każda firma pragnie obecnie wybić się w sieci. Naturalnie, samo postawienie strony firmowej nie znaczy, iż nowi klienci nas znajdą – ważna jest bowiem widoczność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Dużo małych firm, które świadczą usługi wyłącznie na niewielkim obszarze […]

Aby klient dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko mieć stronę firmową, ale też zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony oraz to czy regularnie pojawiają się na niej nowe fachowe i pomocne dla użytkownika treści. Lecz nie wolno też pomijać tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania linków […]

Zastanawiasz się nad prowadzeniem bloga firmowego lub posiadasz go, ale opublikowane teksty nie przekładają się na wartościowy ruch? Sprawdź, jakie kryteria muszą spełniać skuteczne teksty SEO, które pomagają w pozycjonowaniu strony i przyciągają nowych klientów. Jakie są cele prowadzenia bloga? Prowadzenie bloga firmowego to jedno z podstawowych zaleceń firm zajmujących się pozycjonowaniem i optymalizacją stron […]

Działania marketingowe można sklasyfikować jako inbound marketing (marketing przychodzący) lub outbound marketing (marketing wychodzący). Sprawdź, czym różnią się te dwie strategie, kto i kiedy powinien je stosować, a także – czy można je ze sobą łączyć. Co to jest inbound marketing? Inbound marketing (marketing przychodzący) to działania marketingowe prowadzone w taki sposób, że to odbiorca […]

Sprawne działanie firmy wymaga dopilnowania wielu spraw. Pośród tych naprawdę znaczących znajduje się na przykład opracowywanie przeróżnych raportów. Aby jednak być pewnym, że wszystko dopięto na ostatni guzik, a dokument spełnia najróżniejsze oczekiwania i czytelnie przedstawia kluczowe informacje, zalecane jest powierzenie opracowania projektu raportu fachowcom. Projekt raportu – co wchodzi w grę? Korporacje funkcjonujące na […]

Wydałeś fortunę na firmową stronę internetową, a ona nie zachęca nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana oraz posiada nowoczesne technologie, jednak pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w niskiej zauważalności w sieci. Internauci najczęściej korzystają z wyszukiwarek – każdy biznesmen powinien więc zadbać o to, […]

Top