Strona główna » Promocja i reklama

Gazeta korporacyjna to znakomita forma komunikacji między pracownikami, ale też rodzaj reklamy. Zastanówmy się zatem, jakie materiały warto umieścić w takiej broszurce i dlaczego warto się na to zdecydować. Projekt gazety – w zakładach produkcyjnych i mniejszych firmach Gazeta korporacyjna może spełniać rozmaite role. Pierwszą z nich jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o […]

Wszechobecność internetu oraz łatwość użycia go w celu wyszukania potrzebnych usług i artykułów spowodowała, że każda firma pragnie obecnie wybić się w sieci. Naturalnie, samo postawienie strony firmowej nie znaczy, iż nowi klienci nas znajdą – ważna jest bowiem widoczność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Dużo małych firm, które świadczą usługi wyłącznie na niewielkim obszarze […]

Aby klient dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko mieć stronę firmową, ale też zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony oraz to czy regularnie pojawiają się na niej nowe fachowe i pomocne dla użytkownika treści. Lecz nie wolno też pomijać tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania linków […]

Zastanawiasz się nad prowadzeniem bloga firmowego lub posiadasz go, ale opublikowane teksty nie przekładają się na wartościowy ruch? Sprawdź, jakie kryteria muszą spełniać skuteczne teksty SEO, które pomagają w pozycjonowaniu strony i przyciągają nowych klientów. Jakie są cele prowadzenia bloga? Prowadzenie bloga firmowego to jedno z podstawowych zaleceń firm zajmujących się pozycjonowaniem i optymalizacją stron […]

Działania marketingowe można sklasyfikować jako inbound marketing (marketing przychodzący) lub outbound marketing (marketing wychodzący). Sprawdź, czym różnią się te dwie strategie, kto i kiedy powinien je stosować, a także – czy można je ze sobą łączyć. Co to jest inbound marketing? Inbound marketing (marketing przychodzący) to działania marketingowe prowadzone w taki sposób, że to odbiorca […]

Sprawne działanie firmy wymaga dopilnowania wielu spraw. Pośród tych naprawdę znaczących znajduje się na przykład opracowywanie przeróżnych raportów. Aby jednak być pewnym, że wszystko dopięto na ostatni guzik, a dokument spełnia najróżniejsze oczekiwania i czytelnie przedstawia kluczowe informacje, zalecane jest powierzenie opracowania projektu raportu fachowcom. Projekt raportu – co wchodzi w grę? Korporacje funkcjonujące na […]

Wydałeś fortunę na firmową stronę internetową, a ona nie zachęca nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana oraz posiada nowoczesne technologie, jednak pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w niskiej zauważalności w sieci. Internauci najczęściej korzystają z wyszukiwarek – każdy biznesmen powinien więc zadbać o to, […]

Rozmaite eventy, zarówno te outdoorowe, jak i w zadaszonych obiektach, urządzanie są właściwie przez okrągły rok. Obecnie ich planowania nie podejmują się tylko spore miasta czy spółki. Częstokroć jednak, kiedy małe podmioty postanowią o przygotowaniu jakiegoś wydarzenia staje się jasne, że nie posiadają właściwego sprzętu, a jego nabycie na jednokrotne wykorzystanie jest jednym słowem zbyt […]

Zdjęcia 360 stopni to niezmiernie popularna i stosunkowo nowa forma prezentowania pomieszczeń firm czy lokali usługowych. Zazwyczaj spotykamy je wędrując po Google Street View lub wizytówkach Google Moja Firma, ale także napotykamy je na największym portalu społecznościowym – na Facebooku. Umożliwia on zamieszczanie na tablicy firmy takiej sferycznej fotografii. Jak więc możesz wykorzystać panoramy sferyczne […]

Jeśli masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że współcześnie obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak […]

Top