Skuteczne pozycjonowanie stron - usługa na miarę waszych potrzeb.
Funkcjonują trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną funkcję przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak finały Pucharu Świata w piłce nożnej, Dzień Kobiet czy Święto Pracy. Ten typ pozycjonowania będzie wyjątkowo efektywny, jeśli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana ze stosownym wyprzedzeniem. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. Przeważnie należy rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową albo uzupełnioną treść witryny internetowej.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Inny typ pozycjonowania to odpowiednie i wypróbowane wyjście dla osób posiadających niewielki budżet na reklamę. Za sprawą należytego dobrania fraz, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z interesującą nas branżą, ale także stawki za reklamę w Google Adwords istotnie się zredukują. Pozycjonowanie Long Tail oznacza też dużo niższą konkurencję. Istotne jest także to, że rośnie tendencja do wpisywania długich zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– golarka Philips One Blade Pro szara,
– smartfon Huawei Y7 niebieski,
– buty Nike Star Runner białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie istotne szczególnie dla sklepów działających w sieci. Za sprawą tego typu fraz, sklepy mające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę artykułów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przeważnie:
– kraj (przykładowo “uniwersytet Polska”)
– miasto (“salon kosmetyczny Kraków”)
– dzielnicę (“sklep sportowy Podgórze”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w stosunku do podmiotów lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do osób zamieszkujących na konkretnym obszarze. Taka metoda pozycjonowania jest wykorzystywana również wtedy, gdy firma ma niewiele finansów na reklamę i nie ma możliwości rywalizować na frazy niezawierające dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “restauracja gruzińska“, to “restauracja gruzińska Kraków”.
Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]