Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow przeczytasz odpowiedź na pytanie, jakie są cechy dobrej agencji SEO.
Jeśli masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że współcześnie obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Należy skorzystać z wskazówek ekspertów.
Jak wybrać rzetelną firmę SEO? Google przygotowało o tym instruktaż
Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i bezustannie rozwija się zasadniczo tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo obecności innych alternatyw, jak między innymi Baidu, DuckDuckGo czy Rambler, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie być widocznym w internecie, musi powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje mocna konkurencja, zazwyczaj nie jest to łatwe bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki kurs, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO.
Cechy solidnej firmy SEO według Google
Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem klarownie tłumaczy, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:
- zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy,
- zapewnienie witrynie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez comiesięczne raportowanie i stały dostęp do statystyk strony,
- zdolność oceny budżetu oraz czasu niezbędnego do wykonania planowanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa branża klienta, jakie są jego cele i kto jest jego najpoważniejszą konkurencją.
Przedstawicielka Google akcentuje też, że dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, często dającym namacalne rezultaty dopiero po paru miesiącach działań.